29 Eylül 2015 Salı

FIFA 16 ANDROİD APK DATA NASIL KURULUR HOW TO İNSTALL FIFA 16

FIFA 16 ANDROİD APK DATA

Veee beklenen an geldi FIFA 16 ANDROİD !!!! 

Aylarca beklediğimiz FIFA 16 nın mobil versiyonu sizlerle .. Fıfa 16 android apk data nasıl kurulacağını sizlerle paylaşmak istedim.sizin için bir video hazırladım videoyu takip ederek oyunu basitçe telefonlarınıza kurabilirsiniz.

Oyundan bahsetmek gerekirse ;

Oyun daha yeni çıktığı için bazı telefonlarda desteklemesine rağmen siyah ekran gözüküyor korkmayın ve emin olun FIFA bunu en yakın zamanda düzeltecektir.Koskoca FIFA faka basmaz diye düşünüyorum :)

Oyunu çok beğendim..Çoğu oyuncunun yüzü benziyor, formalar harika ilerleyen zamanlarda da üzerine tabi ki yenilikler katacağını da düşünürsek bu oyun bu seneye damga vuracak gibi.Oyun muhtemelen PC FIFA 11 motorunun kopyası yani ben öyle anladım yılların FIFA oyuncusu olarak.Gol sevinçleri eklenmiş özel sevinçler bile var harika olmuş gerçekten bu FIFA işini biliyor.Bu sene bizleri tatmin edecek gibi gözüküyor hem de fazlasıyla.Umarım ilerleyen zamanlarda ki yeniliklerle daha da harika bir oyun olur.

Spor Toto Süper Lig olması da tabi ki bambaşka bir hava katıyor bizlere ! 

Süper Ligin 18 takımı da FIFA 15 ile yeniden girmişti biliyorsunuz lisans sorunlarından dolayı birkaç sene malesef ligimiz oyunda yoktu sadece Galatasaray vardı.Artık son iki yıldır ligimiz oyunda ve yeni yıldız transferleri de düşünürsek harika bir oyun olacak FIFA 16 ! 
Bu arada oyun ilk defa lisanslı Türkçe.Bu da bizim için başka bir sevindirici haber hem telefonlarda hem de bilgisayar ve diğer konsollarda oyun Türkçe olarak piyasaya sunuldu.

Daha fazla söze tutmak istemiyorum ve sizi FIFA 16 ile baş başa bırakıyorum..Sizin için video hazırladım nasıl indirilip kurulacağı konusunda kısıtlı imkanlarla oluşturduğum için şimdiden sizden özür diliyorum ama gayet açık bir şekilde olmasına özen gösterdim buyrun videoyu izleyin ve FIFA 16 nın keyfini sürün ... Şimdiden iyi oyunlar :)

Haaa unutmadan bana destek vermek için lütfen youtube kanalıma abone olun ve videolarımda ki reklamları tıklayın.. Sadece rica :)


                                                                 CLİCK VİDEO ;
                      HOW TO İNSTALL WATCH VİDEO , NASIL KURULUR VİDEOYU İZLE 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder